lördag 30 maj 2009

Pang bom krasch!

Jag har nu tvingats ge upp mitt projekt "Rädda huset". Jag ignorerar helt enkelt de numera svaga ropen på hjälp, även om det är med tungt hjärta. Vid en något närmare titt på mitt tilltänkta renoveringsobjekt fick jag lov att se mig som besegrad. Om man säger så här: Planlösningen var mycket öppen och huset hade skylight. 3 våningar men bara ett täckande golv, de andra golven fick man nog beträda på egen risk. Det var där den öppna planlösningen befann sig.
Men jag är inte den som låter mig slås ner av det här! Nej, nej, nu smider jag nya planer. Tror att det skulle kunna bli riktigt lyckat. Håll i er.

Vi ska ju självklart köpa en gammal timmerstomme och bygga upp den igen på en ny, fin tomt.

Fi faen vad påhittig jag är. Jag ska nu börja kalkylera på vårt nya projekt. Tror det blir super det här.

0 kommentarer: