söndag 7 juni 2009

Porr och skånska aktriser.

Jag lever ett ganska vanligt svenssonliv, man, två barn. Händer inte så mycket utöver det vanliga liksom. Inte tråkigt kanske, men vanligt. Idag sitter jag i godan ro vid datorn och lyssnar på Veronica Maggio (som jag för övrigt inte alls har gillat förut men som jag faktiskt börjar vänja mig vid). Tjejerna sover, mannen är borta och skissar på en ny tatuering. Det är meningen att jag ska plugga men jag kommer liksom inte riktigt igång och tar det lite så softisch. Då ringer telefonen. Nåt nummer som jag inte känner igen. Jag svarar med en barsk ton. I andra änden förklarar en man att han har grymma rabatter på dildos och börjar rabbla upp vilka de ordinarie priserna på dildosarna i fråga är och vad han har för rabatt på dem.

Shit, tänker ni. Nu har det börjat ringa runt kriminella äckelpäckel till stackars små försvarslösa kvinnor som är ensamma hemma.

Närå, det var bara min morbror som ringde. Vi tycker han är skitcool för han har fått jobb på ett porrföretag i Holland. Där pysslar han med lite av varje, nu hade han till exempel översatt svenska porrfilmer med skånska aktriser. Jag trodde inte att porrfilmer innehåller så många repliker, mest ljud å sånt, men där hade jag tydligen fel. Han livade absolut upp min kväll i alla fall, porrmorbrorn.

0 kommentarer: